۲ مطلب در دی ۱۴۰۰ ثبت شده است

اهمیت سئو تصاویر در بهینه سازی سایت

آیا می‌دانستید که اگر از سئو تصاویر در وبسایت خود استفاده نکنید، رتبه‌بندی جستجوی بهتری را از دست می‌دهید؟ چه برای یک مجله آنلاین مقاله بنویسید، چه یک وبلاگ نویس تمام وقت یا کسب و کاری که به دنبال فرصت هایی برای بهبود رتبه خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) است، متوجه خواهید شد که آیا مقاله شما به تصویر نیاز دارد یا خیر.

پاسخ بله است.”

در تمام زمینه های سئو – سئوی رستوران، سئوی خدمات خودرو، سئوی مراقبت های بهداشتی، سئوی املاک و مستغلات، تصاویر به مقالات جان می بخشند و وب سایت شما را برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه می کنند. البته به شرطی که سئو تصاویر را جدی گرفته باشید.

گوگل می‌تواند تصاویر را بخواند و رتبه‌بندی شما را بهبود بخشد، و مشتریان احتمالاً مقالاتی را که با عکس‌ها نشان داده شده‌اند مشاهده می‌کنند. پس سئو تصاویر نقشی اساسی را ایفا میکند. اگر هنوز تصاویر خود را بهینه نکرده اید، فرصت های بازاریابی سودآور را از دست داده اید. اما نگران نباشید! میتوانید اکنون سئو تصاویر را در وبسایت خود به اجرا درآورده و نتیجه ای مطلوب بگیرید.

معرفی سئو تصاویر

سئو تصاویر فرآیند بهینه سازی تصاویر در وب سایت شما است، بنابراین یافتن و “خواندن” برای موتورهای جستجو آسان تر است، در نتیجه رتبه بندی و دیده شدن محتوای شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو بهبود می یابد. سئو تصاویر شامل عناصری مانند زمان بارگذاری، اندازه تصویر و نوع تصویر و همچنین بهینه سازی کلمات کلیدی و متن های جایگزین در نام فایل های تصویری شما می باشد.

سئو تصاویر اغلب یک عنصر نادیده گرفته شده در سئو داخلی صفحه است، اما این بدان معنا نیست که اهمیتی ندارد. اگر بهینه سازی را نادیده بگیرید، سئوی تصاویر ضعیف می تواند تأثیر منفی بر توانایی صفحه شما در افزایش ایندکس، کسب بک لینک های ارزشمند و ایجاد ترافیک ارگانیک ارزشمند داشته باشد.

همچنین به خاطر داشته باشید که جستجوی تصویر در سال های گذشته اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. در سال 2018، گوگل دکمه “مشاهده تصویر” را از نتایج جستجوی خود حذف کرد، که کاربران بیشتری را تشویق کرد که به جای آن از وب سایت بازدید کنند تا تصویر را مشاهده کنند. این تغییر کوچک منجر به افزایش 37 درصدی بازدیدکنندگان سایت برای اکثر وب سایت ها شد.

البته برای به نمایش در آمدن تصاویر باید آنها را بهینه سازی نمودد و از سئو تصاویر استفاده کرد. اخیراً Google Images رابط کاربری خود را با ابرداده ‌ها، فیلترها و اسناد جدید اصلاح کرده است. این فیلترهای جدید نشان می‌دهند که گوگل ویژگی‌های یک تصویر و همچنین نحوه تناسب تصویر با زمینه محتوا را می‌داند.

همیشه از تصاویر استفاده کنید!

امروزه گوگل تماماً در مورد تجربه کاربری است، به همین دلیل است که محتوای شما باید با در نظر گرفتن کاربر نوشته و طراحی شود . در مورد تصاویر، عکس‌هایی که به درستی قرار داده شده و پیاده‌سازی شده‌اند می‌توانند به خوانندگان کمک کنند تا مقاله شما را بهتر درک کنند و بفهمند. اگر می‌خواهید 1000 کلمه کسل‌کننده را «هیجان انگیز» کنید، پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود را فریبنده ‌تر کنید، یا از طریق نمودار جریان داده بر کلمات خود تأکید کنید، تصاویر کار خود را انجام خواهند داد. این یک توصیه ساده است:

برای بهبود محتوای خود به همه مقالات خود عکس اضافه کنید. علاوه بر این، جستجوی بصری اهمیت بیشتری پیدا می کند. چشم انداز آینده گوگل بر این توسعه تاکید دارد . و همانطور که در بالا توضیح داده شد، محتوای بصری با کیفیت می تواند کمی ترافیک به شما بدهد. سئو تصاویر اگر بر روی تصاویر وبسایت شما پیاده سازی شده باشد میتواند به طور قابل توجهی ترافیک را افزایش دهد پس سئو تصاویر را دست کم نگیرید.

مطالعه بیشتر: چرا ساختار سایت در سئو مهم است؟

برای مطالعه بیشتر کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohandes mohandes

سئو سایت فروشگاهی در هرمزگان

به منظور رقابتی ماندن، کسب و کارها باید حضور دیجیتالی خود را تنظیم کنند تا قابل مشاهده تر، ارزشمندتر و در دسترس مشتریان خود باشند. یکی از راه های مهم برای انجام آن؟ تمرکز بر سئو سایت فروشگاهی در هرمزگان برای وب سایت کسب و کار شما. اکنون ممکن است بپرسید ارزش واقعی سئو سایت فروشگاهی در هرمزگان چیست؟ چرا مهم است؟

خوب، بیایید نگاهی بیندازیم که اجرای آن چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد و چگونه می تواند به یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی شما تبدیل شود. سئو مخفف بهینه سازی موتور جستجو است که فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش دید برای جستجوهای خاص به شمار میرود. هدف سئو سایت فروشگاهی در هرمزگان بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت شما از طریق تغییرات در سایت است. این به معنای پر کردن صفحات با کلمات کلیدی مرتبط نیست، بلکه تمرکز بر موارد حیاتی وب مانند سرعت سایت، سازگاری با موبایل، تعامل و محتوای صفحات وب است.

کارشناسان موافقند که بهینه سازی موفقیت آمیز به همان اندازه که به رهنمودها و بهترین شیوه های موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ پایبند است، به نیازهای مشتری نیز پاسخ می دهد. پیش‌بینی قصد مشتری، درک نوع محتوایی که می‌خواهند ببینند و ارائه بهترین پاسخ‌ها قلب سئو سایت فروشگاهی در هرمزگان خوب است. این به طور همزمان یک روش تحقیق مشتری و کانال فروش برای کسب و کار شما است و به شما این امکان را می دهد که مشتریان خود و عادات آنها را بشناسید.

نکته کلیدی این است که بتوانیم عناصر فنی و استراتژیک را در کنار هم قرار دهیم. تا به طور همزمان نیازهای مشتری خود را برآورده کنید و آن را به گونه ای ارائه دهید که برای موتورهای جستجو جذاب باشد. زیبایی سئو سایت فروشگاهی در هرمزگان در این است که هر کسی می تواند آن را انجام دهد و از آن چیزی که فکر می کنید در دسترس است. به جای پرداخت هزینه برای تبلیغات چاپی سنتی یا پست های حمایت شده، صرف زمان و تلاش برای درک اصول سئو سایت فروشگاهی در هرمزگان و احتمالاً سرمایه گذاری روی چند ابزار، می تواند به ارزش بلندمدت بیشتری برای کسب و کار شما منجر شود.

53.3٪  از کل ترافیک وب از جستجوی بدون تبلیغات است و 60٪  از بازاریابان اظهار می کنند که بالاترین کیفیت کاربران احتمالی آنها از مشتریانی است که درگیر سئو سایت فروشگاهی در هرمزگان هستند. چرا اینطور است؟ زیرا آنها به دنبال راه حلی هستند و با قرار گرفتن در یکی از نتایج برتر شما نیازی را برآورده می کنید. رتبه بندی در صفحه اول گوگل برای دیده شدن توسط مشتریان ضروری است. صعود به موقعیت بالا می تواند تقریباً نرخ کلیک شما را نسبت به نقطه شماره دو دو برابر کند. و ادعای یک قطعه ویژه (عنصر بالای صفحه) می‌تواند به شما کمک کند از نقطه اول پرش کنید و در عین حال به طور بالقوه راه دومی را برای کلیک مشتریان به وب‌سایت خود اضافه کنید.

وقتی صحبت از تجربه وب شما شد، یک عنصر اصلی سئو سایت فروشگاهی در هرمزگان که به رشد خود ادامه می دهد، بهینه سازی تجربه کاربر است. گوگل در سال 2021 تجربه کاربری را به عنوان یک عامل رتبه بندی در اولویت قرار می دهد و از Core Web Vitals  جدید خود در کنار عوامل قبلی مانند سرعت صفحه برای کمک به تعیین اینکه آیا تعامل ارزشمندی ارائه می دهید یا خیر، استفاده خواهد کرد. قطعه‌های ویژه و سایر عناصر در جستجو نیز با کشیدن پاسخ‌ها، تصاویر و سایر اطلاعات ارزشمند در خود صفحه جستجو، از این ایده استفاده می‌کنند. برای مشاغل، این فقط به این معنی است که شما باید بر نیازهای مشتریان خود تمرکز کنید.

چه چیزی می خواهند بدانند؟ آنها می خواهند چه کار بعدی انجام دهند؟ چه اطلاعات، منابع یا خدمات دیگری می توانید به آنها ارائه دهید؟ با اولویت بندی نیازهای مشتری خود در ابتدا، شانس بیشتری برای رتبه بندی بهتر، نگه داشتن آنها در سایت خود و تبدیل شدن دارید. هر چه بیشتر این اتفاق بیفتد، سایت شما معتبرتر خواهد بود و افراد بیشتری را وارد خواهید کرد. و این چرخه ادامه می یابد.

مطالعه بیشتر: سئو سایت فروشگاهی در قم

سئو سایت فروشگاهی در هرمزگان و رشد درآمد

یکی از عناصر تبدیل کاربران به مشتری در هنگام بهبود رتبه‌بندی، آگاهی کلی از برند است. فقط با رسیدن به صفحه اول و نزدیکتر شدن و نزدیکتر شدن به نقطه بالا، نقاط تماس بیشتری ایجاد خواهید کرد. حتی اگر روی سایت شما کلیک نکنند، فقط با حضور در آنجا، مشتریان احتمالی شروع به مرتبط کردن نام تجاری شما با این راه حل ها می کنند.

اگر در حال رقابت بر روی عبارات جستجوی خاص با سایر مشاغل هستید، این امر به ویژه مهم است. شما می‌خواهید زمانی که افراد سؤالاتی را مطرح می‌کنند یا مستقیماً محصول یا خدماتی را که ارائه می‌دهید جستجو می‌کنند، در ذهن آنها باشید و اگر شما رقبای صاحب آن جستجوها هستند، به احتمال زیاد آن فروش ارگانیک به آنها تعلق خواهد گرفت.

اگر به تازگی شروع به سئو سایت فروشگاهی در هرمزگان برای کسب و کار خود کرده اید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که تغییرات طولانی تری از یک جستجوی معین را هدف قرار دهید. به عنوان مثال، به جای تلاش برای رتبه‌بندی «خدمات حسابداری آنلاین»، از عبارت‌هایی مانند «خدمات حسابداری آنلاین برای مشاغل کوچک» یا «بهترین خدمات حسابداری آنلاین برای مشاغل کوچک در هرمزگان» استفاده ‌کنید.

بله، اینها ترافیک جستجوی زیادی ایجاد نمی کنند. اما، رتبه بندی آنها بسیار آسان تر از عبارات کوتاه تر و رقابتی تر است. هر چه تعداد بیشتری از این تغییرات طولانی‌تر را رتبه‌بندی کنید، احتمال اینکه برای عبارت جستجوی کوتاه‌تر به سمت بالا حرکت کنید، بیشتر می‌شود. و از طریق آن تمام آگاهی ساختمان شما در بازار هدف شما.

دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت فروشگاهی در هرمزگان

مانند هر چیزی که به راه اندازی یک تجارت مربوط می شود، سئو سایت فروشگاهی در هرمزگان همیشه تغییر می کند. موتورهای جستجو به روز می شوند، عوامل مختلف مهم می شوند و سایر مشاغل روی استراتژی های خود برای رتبه بندی کار می کنند. این بدان معناست که برای اجرای موفقیت آمیز سئو سایت فروشگاهی در هرمزگان، باید از بهترین شیوه ها، راه حل ها و تغییرات مطلع باشید.

اگرچه ممکن است این کار اضافه به نظر برسد، اما در واقع یک مزیت برای کسب و کار شما است زیرا شما را در مورد فرآیندهای آنلاین مطلع می کند. سئو سایت فروشگاهی در هرمزگان مستقیماً با فناوری دیجیتال مرتبط است، به این معنی که بسیاری از اتفاقاتی که با آن می‌افتد، می‌تواند به شما در درک روندهای آنلاین کمک کند و به طور فعال به هرگونه تغییر عمده رسیدگی کنید.

بعلاوه از طریق تحقیقات و به روز رسانی سایت خود، اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان، رقبای خود و تجربه دیجیتالی به طور کلی کسب می کنید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب به لینک زیر بروید: 

https://seonabz.com/store-seo-in-hormozgan/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohandes mohandes