۲ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

4 مورد از بهترین ابزار سئو برای طراحان وب

همپوشانی زیادی بین ابزار سئو وجود دارد، به همین دلیل است که تشخیص اینکه کدام بهترین برای استفاده است، بسیار دشوار است. برای ساده کردن کارها، من 4 ابزار SEO را انتخاب کرده ام که به طور یکپارچه با گردش کار طراحی شما ادغام می شوند و بودجه شما را از بین نمی برند.

شما در حال حاضر ابزارهای زیادی در جعبه ابزار طراحی وب خود دارید، به همین دلیل است که من تمایلی به نوشتن این پست به روشی که برای کپی رایترها و متخصصان سئو می کنم، ندارم. چرا؟ خوب، زیرا به معنای واقعی کلمه ده ها ابزار SEO وجود دارد که می توانید به گردش کار خود اضافه کنید. مگر اینکه به مشتریان قول داده باشید که وب‌سایت‌های آن‌ها برای هر کلمه کلیدی که می‌خواهند برنده شوند به رتبه ۱ در نتایج جستجو می‌رسند، دلیلی وجود ندارد که چنین پیچیدگی را به زندگی خود اضافه کنید.

با این حال، شما نمی توانید سئو سایت را کاملا نادیده بگیرید. هیچ کس قرار نیست برای یک طرح میزبانی وب، نام دامنه و خدمات طراحی وب حرفه ای پول خرج کند و در ازای آن انتظار نتیجه ای نداشته باشد. اما قبل از اینکه وب سایت مشتری شما شروع به جذب سرنخ ها و فروش کند، به ترافیک جستجوی ارگانیک نیاز دارد – به همین دلیل است که برای کمک به شما به برخی ابزارها و استراتژی های SEO نیاز دارید.

امروز قصد دارم شما را با بهترین ابزار سئو برای طراحان وب آشنا کنم.

 

Moz: بهترین ابزار SEO Premium

در مورد ابزارهای سئو ممتاز، رقابت بسیار خوبی وجود دارد، اما Moz برنده واضحی است که به طراحان وب مربوط می شود.

یکی از چیزهایی که در استفاده از Moz برای سئو بسیار مفید است این است که با جعبه ابزار رایگان همراه است. چه نیاز به مقدمه ای برای بهینه سازی موتورهای جستجو داشته باشید و چه به سادگی می خواهید یک ابزار سئو ممتاز را امتحان کنید، جعبه ابزار این کار را انجام می دهد.

با ابزار رایگان Moz، می توانید کارهایی مانند:

  • جستجوی کلمات کلیدی ممکن؛
  • رتبه بندی دامنه خود را تجزیه و تحلیل کنید.
  • کلمات کلیدی فعلی خود را (معمولی و مارک دار) مرور کنید.
  • ببینید آیا هر قطعه، بک لینک و موارد دیگر را به دست آورده اید یا خیر.

البته، اگر به Moz Pro ارتقا دهید، به ابزارهای سئو قدرتمندتری دسترسی خواهید داشت، مانند:

  • ممیزی فنی وب سایت؛
  • تجزیه و تحلیل بک لینک؛
  • از دست دادن فرصت های کلمه کلیدی؛
  • استراتژی های سئو محلی؛
  • رتبه بندی SERP برای دسکتاپ، موبایل و محلی.
  • و همه اینها در یک داشبورد بصری گذاشته شده است.

Mangools، Ahrefs و SEMrush همگی گزینه‌های فوق‌العاده‌ای هستند اگر می‌خواهید وب‌سایت‌هایی با رتبه بالاتر بسازید و پیشنهادات سئوی خود را برای مشتریان افزایش دهید. با این حال، همه این‌ها راه‌حل‌های واقعاً ممتازی هستند، بنابراین مگر اینکه آماده استفاده از همه ویژگی‌هایی باشید که این ابزارهای پرداخت به بازی ارائه می‌دهند، احتمالاً ارزش آن را ندارد که کیف پول خود را برای آنها باز کنید.

 

Ubersuggest: بهترین ابزار رایگان SEO

احتمالاً از خود می پرسید که آیا هر یک از ابزارهای پیشرو سئو به صورت رایگان در دسترس هستند یا خیر. تعداد کمی وجود دارد، اما Ubersuggest نیل پاتل با فاصله زیاد بهترین در بین این بستر است.

چیزی که در مورد این ابزار واقعاً خوب است این است که، اگرچه استفاده از آن به اندازه کافی ساده است، اما می‌توانید آن را به روش‌های مختلفی برای خود کار کنید.

به عنوان مثال، می توانید از ابزار ممیزی سایت برای بررسی وب سایت های مشتریان فعلی استفاده کنید. اگر به دنبال شروع کننده مکالمه هستید، این می تواند بلیط شما باشد. شما بینش هایی در مورد اینکه وب سایت آنها از نظر سئو چقدر خوب یا ضعیف عمل کرده است، پیشنهاداتی در مورد چگونگی بهبود دریافت خواهید کرد و حتی می توانید آنها را مشاهده کنید. سرعت سایت در حالی که در آن هستید

همچنین می‌توانید از این ابزار برای تحقیقات و توصیه‌های کلیدواژه اصلی استفاده کنید، که به ویژه در مراحل اولیه برنامه‌ریزی مفید خواهد بود. یا آن را به سطح بعدی ببرید و ارزیابی کنید که در بازارهای رقابتی مشتریان شما چه می‌گذرد.

 

Yoast: بهترین ابزار سئو وردپرس

برای کسانی از شما که با استفاده از وردپرس وب سایت طراحی می کنید، Yoast یک افزونه SEO است که باید داشته باشید.

اگرچه Yoast به برنامه ریزی کلمات کلیدی یا ردیابی بک لینک کمکی نمی کند، به طراحان و نویسندگان وب اجازه می دهد تا صفحه به صفحه بهینه سازی موتور جستجوی خود را بهبود بخشند.

این به شما امکان می دهد یک کلمه کلیدی تمرکز، برچسب عنوان و توضیحات متا را به هر پست یا صفحه اختصاص دهید.
این به شما امکان می‌دهد قطعه جستجوی Google خود را روی دسک‌تاپ و موبایل پیش‌نمایش کنید تا مطمئن شوید همه چیز مطابقت دارد و یک تصویر برجسته وجود دارد.
به صفحه شما امتیاز می دهد که چقدر در مورد کلمه کلیدی شما بهینه شده است.
این صفحه شما را در سایر عوامل سئو مانند طول متن، ویژگی های تغییر تصویر، لینک های داخلی و غیره امتیاز می دهد.
این صفحه شما را در خوانایی نیز امتیاز می دهد.
کارهای بیشتری می توانید با Yoast به عنوان یک طراح وب انجام دهید. می‌توانید از آن برای تولید نقشه‌های سایت، ایجاد تگ‌های Open Graph و کارت توییتر و حتی خودکار کردن نحوه نوشتن ابرداده جستجوی سایت خود استفاده کنید.

 

کنسول جستجوی گوگل: بهترین ابزار تجزیه و تحلیل SEO

شما در حال حاضر از Google Analytics برای بررسی معیارهای کلیدی وب سایت و همچنین تصمیم گیری مبتنی بر داده ها برای بهبود طراحی آینده استفاده می کنید. اما آیا می دانستید که می توانید داده های کنسول جستجوی گوگل را نیز به داشبورد Google Analytics خود اضافه کنید؟

از اینجا می توانید داده ها را در موارد زیر بکشید:

  • ترافیک و عملکرد صفحه فرود؛
  • داده های جغرافیایی خاص؛
  • داده های خاص دستگاه؛
  • جست و جو و نرخ کلیک

با این حال، گوگل آنالیتیکس در ارائه تمام داده های جستجوی خاص که در وب ردیابی می کند به کاربران خود کوتاهی می کند، به همین دلیل است که باید کنسول جستجوی گوگل را به لیست ابزارهای SEO خود اضافه کنید.
از این داشبورد می توانید:

  • نقشه های سایت XML خود را به گوگل ارسال کنید.
  • قابلیت استفاده از موبایل و خطاها را بررسی کنید.
  • به سرعت مشکلات امنیتی یا سرعت را اسکن کنید (سرعت در حال حاضر در نسخه بتا است).
  • نمایش‌ها، رتبه‌بندی‌ها و تعداد کلیک‌های خاص صفحه را مرور کنید.
  • لینک‌های داخلی، بک لینک‌ها، وب‌سایت‌های لینک‌دهنده برتر، و همچنین متنی که برای پیوند دادن به شما استفاده می‌کنند را ردیابی کنید.

اگرچه این ابزار لزوما به شما در برنامه ریزی استراتژی بهینه سازی جستجو کمک نمی کند، اما زمانی که می خواهید عیب یابی کنید که چرا کار سخت شما نتیجه نمی دهد، مکان خوبی است.

 

سایر ابزارهای SEO که طراحان وب باید از آنها استفاده کنند

سئو بیشتر از ایجاد لینک و بهینه سازی کلمات کلیدی است. گوگل هنگام تعیین رتبه یک وب سایت به دنبال سیگنال های اعتماد و اعتبار دیگری نیز می گردد. و به عنوان یک طراح وب، شما در بهترین موقعیت برای مدیریت این سمت از سئو هستید.

در اینجا برخی از ابزارهای SEO که باید علاوه بر موارد بالا استفاده کنید آورده شده است:

گواهی SSL: اگر وب سایتی روی HTTP باشد، این یک جریمه خودکار است. بنابراین، همیشه مطمئن شوید که وب سایت شما یک گواهی SSL نصب کرده است.

میزبانی سریع: سرعت سایت یک معامله بزرگ در طرح همه چیز است – و با کیفیت برنامه و ارائه دهنده میزبانی وب شما شروع می شود. هنگامی که انجام این کار منطقی است، میزبانی خود را با یک CDN و افزونه کش تقویت کنید.

ابزار فشرده‌سازی تصویر: تصاویر با تمام ارزشی که دارند می‌توانند باعث ناراحتی بسیاری برای طراحان وب شوند. با اجرای هر تصویر از طریق ابزار فشرده سازی مانند TinyJPG، می توانید اندازه آنها را از کاهش رتبه وب سایت خود دور نگه دارید.

و، البته، مطمئن شوید که همیشه از ابزارهای طراحی با کیفیت بالا استفاده می کنید و استانداردهای موبایل اول را رعایت می کنید. وقتی یک وب‌سایت قدیمی به نظر می‌رسد، ضعیف اجرا می‌شود و به درستی مدیریت نمی‌شود، گوگل و بازدیدکنندگان شما مطمئناً متوجه آن خواهند شد.

هر آنچه از ابزارهای سئو میخواهید میتوانید لیست کامل آن را در سایت سئو نبض قسمت 0 تا 100 معرفی ابزار سئو پیدا کرده و مطالعه کنید.

http://webnabz.com/the-best-seo-tool-for-web-designers/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohandes mohandes

سئو سایت پزشکی در ارومیه

سئو سایت پزشکی در ارومیه، آن هم برای شهری که سابقه تاسیس اولین بیمارستان به شیوه نوین را در ایران دارد، فرایند غریبی به شمار نمی آید. همچنین ارومیه اولین مرکز آموزش پزشکی را نیز به خود دیده است. پس درواقع سر آغاز آموزش علم پزشکی و طبابت در ایران را میتوان از کلان شهر ارومیه دانست. کلان شهرر ارومیه، دهمین شهر پر جمعیت ایران و دومین شهر پر جمعیت در شمال غرب ایران به شمار میرود. این کلان شهر حدود 736000 هزار جمعیت دارد که این آمار بر حسب سرشماری سال 95 اعلام شده است.

ارومیه دارای زمستان های سردیست اما در تابستان هوای مناسب و مطبوعی دارد. موضوعی که در هیچ جای دنیا قابل اجتناب نیست، بیماری هاییست که گاها گریبان ما را میگیرند. مهم نیست چقدر سالم زندگی کنید و غذای سالم بخورید، هر کسی ممکن است بیمار شود. البته که این به این منظور نیست غذای سالم تاثیری ندارد اما همه افراد در اثر برخی عوامل محیطی و جوی ممکن است بیمار شوند.

از اواخر سال 2019، بیماری چهره جدی تری به خود گرفت و با ظهور ویروس کرونا، جهان در قرنطینه فرو رفت. پزشکان، همگی در تلاش برای نجات افراد و افزایش روز افزون بیماری و مراجعه کنندگان به بیمارستان سبب شده بود تا افراد تردد کمتری در این محیط داشته باشند و بیشتر افراد به دلیل ترس از بیماری و مبتلا شدن دست به خود درمانی زده بودند. اما طراحی سایت پزشکی راه حلی نوین برای برای این مشکل به شمار میرود که به صورت محدود صورت پذیرفت.

امروزه به لطف واکسیناسیون، شمار مرگ و میر ناشی از کرونا سیری کاهشی را طی میکند و کادر درمان فشار کمتری را متحمل اند. اما برخی اقدامات، نیازی به مراجعه حضوری ندارند و به صورت آنلاین نیز امکان ارائه خدمات و درمان و مشاوره وجود دارد. یکی از خدماتی که میتوان به صورت مجازی ارائه داد خدمات روان درمانیست. مشاوره با روانشناس میتواند به صورت مجازی باشد تا علاوه بر کاهش هزینه های ایاب و ذهاب، در زمان نیز تا حد قابل قبولی صرفه جویی به عمل آورد.

ارائه خدمات به صورت آنلاین به واسطه وبسایت، میتواند احتمال ابتلا به کرونا را از بین ببرد و روند درمان را سرعت بخشد. البته که برخی درمان ها به صورت آنلاین قابل ارائه نیستند. طراحی سایت به تنهایی برای ارائه خدمات صورت نمیپذیرد بلکه طراحی سایت به پزشک و یا مرکز پزشکی اعتبار نیز میبخشد و سبب شناخت بیشتر افراد و کاربران از پزشک و یا مرکز پزشکی میشود. این افزایش شناخت میتواند به اعتماد و جذب مشتری میز منجر شود.

سئو سایت پزشکی در ارومیه و رشد درآمد

امروزه بستر اینترنت به بزرگترین مرکز انتقال اطلاعات تبدیل شده است و نمیتوان از آن اجتناب نمود. امروزه پزشکان به واسطه تابلو یا تبلیغات محیطی مطرح نمیشوند. هر چند آن نیز اقداماتی تاثیر گذار است اما امروزه هیچ چیز به اندازه بستر وب در تبادل اطلاعات تاثیر گذار نیست. پس وجود یک سایت پزشکی بدون شک تاثیر گذار و ماندگار تر از تبلیغات محیطی خواهد بود. اما وجود وبسایت خود به تنهایی کارساز نخواهد بود. وبسایت شما باید به عموم معرفی شود.

اولین راهکاری که شاید به ذهن شما رسیده باشد این است که وبسایت خود را بر روی تراکت چاپ کنید و در اختیار مشتریان و عموم مردم قرار دهید. اما این راهکار یک راهکار قدیمی و منسوخ شده است چرا که شاید از هر 100 نفر یک نفر دست به جستجوی آدرس وبسایت شما بزند. اشتراک گذاری آدرس وبسایت در فضای مجازی اقدامی موثر تر به شمار میرود و میتواند افراد را به سوی وبسایت شما روانه کند اما چیزی که قرار است معرفی کنیم تاثیر گذار ترین روش برای دیده شدن سایت پزشکی به شمار میرود

سئو سایت پزشکی در ارومیه همان راهکار موثر است. کاربرانی که از طریق فضای مجازی به سایت شما می آیند، با کاربرانی که در نتایج جستجوی گوگل وبسایت شما را یافته و به آن وارد میشوند فرق دارند. دسته دوم دارای یک ویژگی منحصر به فرد اند. آن هم این است که مخاطب شما وابسته به نیاز وارد وبسایت شما شده و احتمال اعتماد او به وبسایت بالاست.

این امر این امکان را به شما میدهد تا با جلب بیشتر اعتماد آن را به مرکز پزشکی خود راهنمایی کنید. اما دسته ابتدایی، از روی سرگرمی در شبکه های مجازی حضورر دارند و در حال سپری کردن اوقات فراقت خود هستند و ممکن است نیازی به خدمات ارائه شده توسط شما نداشته باشند. این خود نشانگر این است که کاربران دریافتی از گوگل، از کاربران دریافتی از شبکه های اجتماعی، احتمال بیشتری برای بدل شدن به یک مشتری قطعی دارند

دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت پزشکی در ارومیه

سئو سایت پزشکی در ارومیه شاخه ای از دیجیتال مارکتیگ است. آن را میتوانیم یکی از اصلی ترین شاخه های دیجیتال مارکتینگ بدانیم. سئو سایت پزشکی در ارومیه دقیقا چه کاری انجام میدهد؟ پاسخ به این سوال ساده است. گوگل الگوریتم هایی را در جهت بهبود نتایج جست و جوی خود وضع نموده است. به طور کلی الگوریتم ها چیزی در حدود 200 مورد را در هر وبسایت بررسی میکنند تا به وبسایت یک زتبه در صفحات نتایج اختصاص دهند. سئو سایت پزشکی در ارومیه یک فرآیند تخصصی به شمار میرود که باید توسط متخصصین صورت بپذیرد.

سئو سایت پزشکی در ارومیه سبب میشود تا وبسایت به صدر نتایج برسد در واقع سئو سایت پزشکی در ارومیه، وبسایت را با الگوریتم های گوگل سازگار کرده تا آنها نیز بتوانند بهینه بودن وبسایت را تشخیص دهند. سئو سایت پزشکی در ارومیه به طور باور نکردنی میتواند موجب رشد تعداد بیماران و مشتریان شما شود. زمانی که کاربر کلمات مرتبط به حرفه شماا را جستجو میکند، در نگاه اول با شما آشنا میشود و انبوهی از تخصص ها و افتخارات را مشاهده میکند. این امر سبب میشود تا فرد اعتماد کرده و به سوی مرکز پزشکی شما گام بردارد.

 

سئو سایت پزشکی در ارومیه و نکات مهم آن

همانطور که گفته شد افراد زیادی به طور روزانه محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو میکنند تا با مقایسه محصولات و خدمات و البته شرکت های خدمات دهنده و وبسایت های فروش محصول به صورت آنلاین، به نیاز خود دست یابند. از آنجایی که امروزه بیش از 70 درصد جستجو های گوگل به واسطه تلفن های همراه صورت میپذیرد، شاید مهم ترین نکته ریسپانسیو بودن وبسایت است. این به این معناست که وبسایت باید با تلفن همراه نیز سازگار باشد

. از دیگر نکات مهم میتوان به کپی نبودن محتوا اشاره نمود که محتوا باید اصل باشد و از وبسایت های دیگر کپی نشده باشد. و البته مرتب و خوانا بودن محتوا های موجود در وبسایت شما نیز برای گوگل ارزشمند است. البته که مرتب نبودن سبب اعمال جریمه نمیشود اما مرتب بودن و خوانایی میتواند به ارتقاع رتبه کمک ویژه ای نماید.

روند اجرای سئو سایت پزشکی در ارومیه

برای داشتن یک وبسایت مناسب که برای گوگل نیز بهینه سازی شده باد باید به عوامل گوناگونی توجه نمود. در ابتدای کار، وبسایت شما توسط متخصصین ما راه اندازی میشود و یا اطلاعات وبسایت شما توسط گروه سئو دریافت شده و آغاز ایجاد تغییرات مثبت رقم میخورد. ابتدای کار وبسایت مورد بررسی کارشناسان ما قرار خواهد گرفت تا ضعف ها شناسایی شوند. سپس حوزه کاری شما و البته سختی کلمات کلیدی انتخابی مورد بررسی گسترده ای قرار میگیرند تا یک برنامه کلی بر اساس شرایط موجود شکل بگیرد

. با توجه به نیاز وبسایت شما محتوا هایی بهینه برای وبسایت تولید خواهند  و شد و اگر از وبسایت فروشگاهی بهره میبرید، محصول گذاری انجام شده و یا محصولات موجود در وبسایت، با توجه به الگوریتم ها و محتوای وبسایت بهینه سازی میشوند. لینک سازی داخلی و بهبود سئوی داخلی وبسایت نیز از جمله موضوعاتی به شمار میروند که در طی فرآیند اجرا میشوند. با توجه به قدمت تاسیس وبسایت برای وبسایت شما لینک سازی خارجی و یا همان بک لینک صورت میگیرد و به شما برای گذاشتن مقالاتی تحت عنوان رپورتاژ آگهی در وبسایت های دیگر، پیشنهاد داده خواهد شد تا وبسایت با داشتن بک لینک هایی قدرتمند رشد کند.

قابل به ذکر است که محتوای موجود در تمامی بخش های وبسایت توسط کارشناسان سئو نبض و متخصصین ما قابلیت تولید را دارند و با خاطری آسوده میتوانید نظارتگر کیفیت بی مثال محتوای وبسایت خود باشید و از رشد روز افزون وبسایت پزشکی خود لذت ببرید.

منبع: گروه سئو سئونبض

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohandes mohandes